میزان حقوق مسئول دفتر مدیر عامل

حقوق مسئول دفتر

 

امروزه مسئولین دفاتر از جایگاه بالاتری نسبت به گذشته برخوردارند، برای پی بردن به جایگاه و حقوق یک مسئول دفتر کافی است که به چارت سازمانی و جایگاه مسئول دفتر در سازمان نگاهی بیندازید و آنگاه پی به اهمیت این شغل و جایگاه شغل مسئول دفتر می برید.
اگر فردی منظم و دقیق در انجام کارهای دفتری هستید و به دنبال کارهای خیلی تخصصی نیستید، شغل مسئول دفتری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

فرق بین مسئول دفتر و منشی چیست؟

با وجود شباهت های کاری بسیاری که بین این دو شغل وجود دارد می توان گفت که مسئول دفتری وظیفه سنگین تری نسبت به منشی برعهده دارد چرا که وظیفه دفتر دار و مسئول دفتر کنترل کارمندان زیر مجموعه را نیز می تواند عهده دار باشد و به نوعی مشاور مدیرخود است.

مسئول دفتر با توجه به وظایفی که برای این شغل در سازمان تعیین شده است امروزه باید مهارت های تخصصی تری نظیر ترجمه و زبان را نیز بداند.
در برخی از شرکت ها نقش مسئول دفتر پررنگ تر است و علاوه بر انجام وظایف تعیین شده باید به مدیریت امور داخلی شرکت، هماهنگی های داخلی کارکنان و پاسخ به مراجعین تلفنی و حضوری نیز بپردازد.
به طور سنتی خانم ها علاقه بیشتری به شغل مسئول دفتری دارند و به دلیل اینکه این شغل با خصوصیات شخصیتی آن‌ها بیشتر وفق دارد در بیشتر سازمان ها و شرکت ها خانم ها مشغول به فعالیت در این زمینه هستند.

میزان حقوق مسئول دفتر مدیر عامل برحسب سابقه و تجربه و البته مهارت قابل تغییر است، کافی است که شما در دوره آموزش مسئولین دفاتر که هرماهه توسط مجموعه راهمند برگزار می شود ثبت نام کنید تا بتوانید مهارت های مورد نیاز این شغل را به صورت کاملاً تخصصی به دست بیاورید!

 

دوره آموزش مسئول دفتر و منشی گری

پایه حقوق مسئول دفتر امروزه با توجه به نوع سازمان هایی که مشغول به فعالیت هستیم متغیر است و بر حسب ساعات کاری این حقوق و مزایا ممکن است تغییرات قابل توجهی به خود ببیند.

حقوق یک مسئول دفتر کمترین آن برحسب وزارت کار شروع و بر حسب تخصص، سابقه، مهارت و ساعات کاری افزایش یا کاهش می یابد. کافی است که پیش نیاز های این شغل را به دست بیاورید آنگاه به راحتی موجب ارتقای جایگاه خود در سازمان خواهید شد. یک مسئول دفتر با کسب تجربه و مهارت می تواند به عنوان کارشناس یا مدیر اداری در سازمان انتخاب شود.
ما به شما کمک خواهیم کرد.

 

بازار کار مسئول دفتری

یکی از مهم‌ترین دغدغه های مسئولین دفاتر پیدا کردن شغل مناسب و درشان یک مسئول دفتر می باشد.
مسئولین دفاتر عمدتاً زیر نظر مدیر عامل فعالیت می کنند و عهده دار مسئولیت ها و وظایف تعیین شده از جانب مدیر عامل می باشند. در نتیجه کافی است که یک مسئول دفتر بتواند از تخصص و مهارت عالی ای در این زمینه برخوردار باشد، آنگاه به راحتی نزد مدیرعامل ارتقا خواهد یافت.
آیا به دنبال استخدام در شغل مسئول دفتر هستید؟

کافی است در دوره های آموزشی مجموعه راهمند ثبت نام و شرکت کنید و بعد از کسب مهارت و تخصص به روز به راحتی شما به راحتی به مجموعه های بزرگ و حرفه ای معرفی خواهید شد.

با توجه به اینکه رسالت ما پرورش نیروی انسانی آموزش دیده مخصوصاً در حوزه تخصصی مسئولین دفاتر می باشد، تلاش می کنیم که بتوانیم قدم هایی بزرگ و عالی برای ارتقا جایگاه شما عزیزان در این شغل بر داریم.

دوره مسئول دفترمدی عامل

اگر به دنبال ارتقا مهارت های خود و به دنبال استخدام شدن هستید
همین حالا تماس بگیرید!

02122445406

09120561585

منبع: وب سایت راهمند