دوره های آموزشی اداری و منابع انسانی موسسه راهمند

امروزه همه به دنبال این هستند که بهترین دوره های آموزشی را پیدا کنند تا به سرعت توانمندی های لازم را جهت تصدی شغل مدنظر خود پیدا کنند.
دوره های آموزشی متفاوتی در تمامی رشته ها به صورت های مختلف وجود دارد که ما در مجموعه راهمند تلاش می‌کنیم تا آموزش هایی که کاملاً کاربردی و متناسب با نیاز شما در بازار کار امروز باشد را به شما عزیزان ارائه دهیم.
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

لیست جدید ترین و پرطرفدارترین دوره های آموزشی

کافی است در آگهی روزنامه ها وآگهی های استخدامی چرخی بزنید و به راحتی نیاز بازار به متوجه خواهید شد.
مهمترین نیاز های بازار کار و منابع انسانی و امور اداری جهت اشتغال مربوط به استخدام حوزه منشی گری و مسئول دفتری، بازاریاب، روابط عمومی و پرسنل پذیرش است.
و مهمترین نیاز منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها مربوط به امور و فنون اداری، مهارت های ارتباطی، تشریفات و آداب معاشرت و بازاریابی می باشد.
در زیر لیست پرطرفدارترین و بهترین دوره های آموزشی منابع انسانی و امور اداری که توسط مجموعه راهمند ارائه خواهد شد را به شما معرفی می‌کنیم.

-دوره آموزشی منشی گری و مسئولین دفاتر
-دوره آموزشی مکاتبات اداری و گزارش نویسی
-دوره آموزشی رفتار سازمانی
-دوره آموزشی مهارت های ارتباطی
-دوره آموزشی آداب معاشرت و تشریفات
-دوره آموزشی پرسنل خدمات و تشریفات پذیرایی
-دوره آموزشی بازاریابی و جذب مشتری
-دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و مذاکره تلفنی

انواع دوره های آموزشی

دوره های آموزشی مجموعه راهمند بسته به شرایط شما و سازمان شما به صورت حضوری، آنلاین، خصوصی و عمومی در مجموعه ما و سازمان و شرکت شما برگزار می گردد.

حضوری

دوره های آموزشی منابع انسانی و دوره های آموزشی اداری مجموعه راهمند به صورت حضوری در محل مجموعه به صورت هر ماه یک دوره برگزار خواهد شد و همچنین این امکان در مجموعه راهمند وجود دارد که دوره های آموزشی را در محل سازمان ها و شرکت های علاقه مند به آموزش منابع انسانی و پرسنل خود برگزار کنیم.

پیشنهاد می کنم جهت دریافت سرفصل های دوره ها و اطلاعات دقیق با ما در تماس باشید.
02122445406
09120561585

دوره های آموزشی امور اداری و مدیریت منابع انسانی

مجازی

بستر آموزش مجازی به افراد و سازمان های علاقه مند به آموزش در مجموعه راهمند مهیاست و با توجه به بعد مسافت مجموعه راهمند این امکان را برای علاقه مندان فراهم کرده که چه در قالب پکیج های دوره های آموزشی اداری و چه در قالب آموزش آنلاین در بستر مجازی دوره های آموزشی اداری کاربردی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

مژده به شما!

شما می توانید نیاز اصلی خود و سازمان خود و موضوعات پیشنهاد خود را با ما به اشتراک بگذارید تا ما متناسب با نیاز شما و سازمان شما آموزش مختص به مجموعه شمارا برنامه‌ریزی و ارائه دهیم.

بهترین دوره های آموزشی اداری چه خصوصیاتی دارند؟

خصوصیت های مختلفی وجود دارند که یک دوره آموزشی را از دوره های دیگر متمایز می‌کند و هر دوره‌ای برای هر شخصی ملاک های متمایزی را برای بهترین بودن دارد.
در واقع همین تفاوت هاست که بهترین ها را می سازد بنابراین باید نکته های مثبت دوره های آموزشی را بشناسیم تا بتوانیم به درستی تصمیم درستی بگیریم.

در این مقاله به نکات کلی اشاره می کنیم و مشخص می کنیم که بهترین دوره های آموزشی منابع انسانی و دوره های آموزشی اداری چه ویژگی منحصربه‌فردی دارند.
نکته ای که باید به آن توجه شود این است که قبل از انتخاب دوره آموزشی مدنظر خود باید هدف ها و انگیزه های خود را از انتخاب و شرکت در یک دوره انتخاب و اولویت بندی کنید و بهترین دوره را برای رسیدن به هدف اصلی خود انتخاب کنید.

ممکن است که در این اولویت بندی یک نکته فدای نکته دیگر شود که موردی نیست زیرا شما در حال شخصی سازی بهترین دوره های آموزشی برای خود و سازمان خود هستید و بعد از اینکه تعریف ذهنی خود را پیدا کردید میتوانید بهترین دوره آموزشی را به راحتی بیابید.

 

نیاز بازار

مهم‌ترین ملاک یک آموزش بر اساس علاقه مندی و نیاز ایجاد شده در سازمان ها و اشخاص می باشد.
تلاش ما این است که بتوانیم آموزش هایی که بتواند در شغل موجود و آینده شما کاربردی باشد و شما را در آن سمت توانمند سازد ارائه دهیم تا شما بتوانید با درخشش در آن شغل اعتماد به نفس خود را بیش‌ازپیش افزایش دهید.

به روز و جدید

دوره های آموزشی مجموعه راهمند از به روزترین و جدید ترین دوره های آموزشی در حال برگزاری در کشور می باشد.
دوره هایی کاملاً کاربردی و پرمخاطب که کافیه با یک جستجوی کوتاه به اهمیت این دوره ها در سازمان ها و استخدامی‌ها پی ببرید.

جذاب و تعاملی

تعامل رمز موفقیت هر دوره آموزشی است.
یکی از اهداف دوره های آموزشی ما این است که دانش پذیران دوره با مدرس دوره بتوانند به راحتی تعامل برقرار کنند و کلاس آموزشی بتواند یک کلاس فوق‌العاده پرتعامل و جذاب باشد تا هنر آموزان بتوانند به‌تمامی ابهامات خود دست پیدا کنند.
دوره های مجموعه به صورت تمرین‌های عملی همراه با پرسش و پاسخ و تعامل خواهد بود تا بتوانیم بازدهی دوره را چندین برابر افزایش دهیم.
تعامل دانشجویان با همدیگر و مدرس باعث می شود محتوای آموزشی را بهتر متوجه شوند. این نوع تعاملات حتی بهترین دوره های آموزشی حتماً این قابلیت رادارند.

ارائه گواهینامه و آزمون

دوره های آموزشی مجموعه با ارائه گواهینامه و آزمون پایان دوره جهت سنجش یادگیری های هنرآموزان صورت می گیرد. هر چند مدرک‌گرایی اتفاق مثبتی قلمداد نمی شود اما وجود این آزمون ها و ارائه مدرک باعث ایجاد انگیزه و سندیت به دوره و محتوای یادگرفته شده می‌باشد و افراد می‌توانند از این گواهینامه ها به عنوان رزومه خود نیز استفاده کنند.

علاوه بر این مجموعه می تواند این سنجش ها را در اختیار مدیران شرکت ها و سازمان ها نیز جهت ارزیابی پرسنل قرار دهد تا کیفیت آموزش ها را مدیران و سرپرستان نیز ارزیابی و گزارش دهند.

اساتید حاذق، جوان و با تجربه

یکی از ملاک های اصلی در کیفیت یادگیری دانش پذیران، وجود اساتید باتجربه، دلسوز، توانمند و مشتاق به آموزش است که بهترین ها و با تجربه ترین اساتید را ما برای شما در دوره های آموزشی اداری به ارمغان خواهیم آورد.

کافی است رزومه اساتید را مشاهده کنید!
تلاش خود دانش پذیران در یادگیری محتوای دوره بسیار مهم است اما مسئله اینجاست که نقش اساسی و کلیدی اساتید مختلف و ماهر در صنعت آموزش را نمی توان ندیده گرفت.

مدرس دوره مهارت های ارتباطی و ارتباط موثر -حسین شیردل

کیفیت آموزش و نحوه برگزاری

کیفیت در مجموعه راهمند شامل، کیفیت محیط و تجهیزات کلاس، محتوای کاربردی، پذیرایی، ارائه جزوات تصویری و جذاب، محیط در دسترس (نزدیکی به مترو)، زمان بندی مناسب و … می باشد که توانسته ایم رضایت هنرجویان را بدست آوریم.

هنوز شک دارید؟
کافی است از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا ابهامات شما را بر طرف کنیم!
02122445406
09120561585

 

جمع بندی

ازآنجایی‌که ذات انسان کمال طلب است، همیشه به دنبال بهترین ها می‌گردد. برای آموزش دیدن همه سعی می کنند بهترین ها را انتخاب کنند تا خیلی زود به نتیجه‌ی دلخواهشان برسند.
بهترین دوره های آموزشی اداری خصوصیات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در این نوشته سعی کردیم راه‌های پیدا کردن بهترین دوره های آموزشی اداری را به شما آموزش دهیم. امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم.

 

پیشنهاد ۱: آموزش حضوری (در محل کار شما و مجموئه ما _ تمام نقاط کشور) >>> همین حالا تماس بگیرید!

برای شرکت در دوره VIPآموزش منشی گری و مسئول دفتر اینجا کلیک کنید!

دوره آموزش مسئول دفتر و منشی گری

 

 

 

پیشنهاد ۲ :آموزش غیرحضوری (بسته آموزشی) >>> برای اطلاعات بیشتر، روی تصاویر پایین کلیک کنید.

 منشی -مسئول دفتر

آموزش تشریفات و آداب معاشرت

 

منبع: راهمند