دانلود رایگان نمونه فرم تنخواه اداری در قالب ورد و اکسل(xls)

فرم تنخواه چیست؟

 

فرم تنخواه اداری یکی از نمونه فرم هایی است که در واحد های تدارکات و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده ازفرم صورت خلاصه تنخواه کلیه تنخواه داران و کارپردازان می توانند برای انجام امور تسویه مبلغ تنخواهی که در دست دارند  اقدام کنند.

عموما فرم های صورت خلاصه تنخواه به صورت سلیقه ای طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد، و استاندارد خاصی ندارد.

ما در وب سایت راهمند دو نمونه فرم تنخواه اداری با دو فرمت ورد و اکسل را جهت دانلود قرارداده ایم.این فایل ها به صورت کامل برای استفاده شما همکاران گرامی تدوین شده است.

با استفاده از تنخواه زحمت شما کمتر می شود.

 

 

تنخواه چیست؟

امروزه سازمان ها و شرکت ها برای تسهیل پرداختی های خود برای مواردی که نمی توان به صورت غیر نقدی یا صدور چک آنها را انجام داد و برای حل این مشکل مبالغی را برای هزینه های خود در اختیار یک فرد مطمئن در سازمان قرار می دهند و آن شخص باید از آن را در جهت تسهیل امور و فعالیت های سازمان هزینه کند. به این وجه نقدی که در اختیار فرد قرار می گیرد تنخواه می گویند.

تنخواه گردان کیست؟

به شخصی که وجه مشخص و تعیین شده ای را در اختیار دارد و آن را برای هزینه های جاری و فوریتی سازمان با رعایت و پایبندی به قوانین استفاده می کند تنخواه گردان می گویند.

تنخواه گردان موظف است که در صورت استفاده از حساب تنخواه، باید مدارک و اسناد معتبر مربوط به میزان و نوع هزینه را به هیئت مدیره شرکت و حسابداری ارائه کند.

در سازمان ها مسئولین دفاتر مدیران نیز دارای حساب تنخواه می باشند که برای رفع موارد جاری سازمان که باید به سرعت پرداخت شود استفاده می شود.

شما  می توانید برای دانلود نمونه  نمونه فرم تنخواه اداری در دو قالب (word و excel) که هر دو فایل به صورت کامل و جامع می باشند از طریق گزینه زیر آن را دریافت کنید.

البته شما می توانید متناسب  این فرم ها را متناسب با نیاز و علایق و سلیقه خود آن را تغییر بدهید و برای سازمان و شرکت خود شخصی سازی کنید.

 

« دانلود فرم با فرمت excel »

«دانلود فرم با فرمت word»

حجم فایل :  13(اکسل)  –  41(ورد) کیلوبایت »

منبع : وب سایت راهمند

 

 

موفق باشید.