چگونه به منشی استخدام شده خود آموزش بدهیم؟ (آموزش تخصصی منشی و رئیس دفتر )

 

 

در این مقاله به اهمیت آموزش به منشی جهت استخدام منشی (آموزش منشی گری ) و همچنین اهمیت آموزش کارکنان سازمان و دفتر(مسئول دفتر) شما می پردازم.آموزش هایی که هدف آن ایجاد کارایی و بهبود کیفیت سازمان و شرکت شما  و نیروی تازه استخدام شده شما می شود.

در وب سایت راهمند شرایطی را ایجاد کرده ایم که منشی دلخواه شما را به بهترین نحو آموزش داده و به بیان دیگر ما کلیه آموزش های لازم و حیاتی در این شغل را جمع آوری کرده ایم.آموزش هایی که اگر نیروی شما نیاز به یادگیری آن داشت باید هزینه و زمان زیادی را صرف گذراندن آن مهارت می کرد.

 

-اگر به منشی و رئیس دفتر و کارکنان خود آموزش ندهید واقعا چه اتفاقی می افتد؟

 

مسلماً منشی و رئیس شما حکم جانشین و حکم نیروی بیرونی شخصیت شما را دارند.!واقعا همینطور است بله بدون شک شما باید نیرویی را مسئول کارهای روزمره خود بکنید که با تیپ شخصیتی شما و برنامه و اهداف شما در یک راستا باشد. و به طور کلی فردی را استخدام کنیدکه بتواند از عهده وظایف خود به بهترین نحو بر بیاید.( آموزش شرح وظایف )

 

? اگر در این آموزش ها شرکت نکنم چه می‌شود؟ ?

 

 

هیچ اتفاقی نمی افتد!   میلیون ها انسان درهمین کشور ما هستند که هیچ اطلاعی راجع به هیچ کدام از این محتوا ندارند.بسیاری از کارمندان و منشیانی هستند که کوچکترین آموزش هایی ندیده اند و به کار و فعالیت خود ادامه می دهند….

ولی شما نتیجه این عدم آموزش ها را مسلما دیده اید،وقتی به یک دفتر و مکانی مراجعه می کنیم و با طرز برخورد منشی دفتر و یا نیروی آن شرکت مواجه می شویم می توانیم به این مساله پی ببریم که این نتیجه عدم سرمایه گذاری مدیر و خود افراد در حق این افراد و مشتریان می باشد.
شما می توانید به جای هزینه هایی که بابت مسائل بی ارزش زندگی و روز مره خود می کنید می توانید این آموزش ها را با صرف کمترین هزینه برای تمام لحظات زندگی خود به کار بگیرید.

 

 

آیا شما می توانید هرروز به مسئول دفتر و منشی خود مسائل و اشتباهاتش را یاد آوری کنید؟

آیا صرف این کارها اعصاب و تمرکز شما را بر هم نمیزند؟

 

قطعا جواب مثبت است.

اگر شما به دنبال…

*استخدام منشی مطب

*استخدام منشی باشگاه

*استخدام منشی آموزشگاه

*استخدام منشی رستوران

*استخدام منشی کافی شاپو فست فود

*استخدام منشی تلفنی

*استخدام نیروی داروخانه ها

*استخدام منشی دفتر وکالت

*استخدام منشی شرکت

*استخدام منشی اداره

*استخدام منشی آشنا به کامپیوتر

*استخدام منشی فروش

*استخدام کارشناش فروش

*استخدام منشی املاک

*استخدام کارمند فروش

و… هستید  و یا اینکه نیروی خود را استخدام کرده اید،این مژده را به شما می توانم بدهم که همکاران ما می توانند نیروی استخدامی شما را در قالب آموزش های حضوری (برگزاری کارگاه و دوره های آموزشی  ) و یا در قالب آموزش های غیر حضوری (پکیج و بسته های آموزشی) نیروی شما را به بهترین صورت آموزش تضمینی خواهیم داد.!

دوره آموزش مسئول دفتر و منشی گری

محصول منشی گریدوره جامع آموزش منشی گری

[box type=”custom” color=”#000000″ bg=”#f73e3b”]شما می توانید برای سرفصل های کامل و اطلاعات دوره شامل محتوا،مدت زمان،هزینه و دیگر اطلاعات تکمیلی این دوره با شماره تماس های  22445406021و ۰۹۱۲۰۵۶۱۵۸۵ و یا از طریق ایمیل به آدرسinfo@rahmand.com فایل pdf این دوره را دریافت کنید. [/box]

 

آموزش های ما ویژه چه کسانی است؟

آموزش های ما شامل تمامی منشیان وروسای دفاتر و همچنین کارکنان سازمان شما و نیروهای خدمات شما(بخش تشریفات و آداب معشرت،ظاهر پوشش و…) و همچنین کلیه علاقه مندان به سرفصل های آموزشی ما می شود.

 

 

منبع: WWW.RAHMAND.COM