معرفی مدرس رفتار سازمانی-استاد دوره آموزشی حسین شیردل

مدرس رفتار سازمانی مهمترین اهرم آموزش و توانمندسازی کارکنان شرکت ها و سازمان هاست!
یکی از چالش های بزرگ مدیریت منابع انسانی، چالش ها، استرس ها، ارتباط ها، فرهنگ ها و سوگیری‌های متفاوت کارکنان است که در رفتار سازمانی سعی بر آن شده که مهمترین چالش ها را برطرف و بهترین آداب و اصول رفتار سازمانی در پرسنل را آموزش دهیم.
در این مقاله شما با مدرس دوره رفتار سازمانی و همچنین اطلاعات و سرفصل های دوره آموزش رفتار سازمانی به صورت کامل آشنا خواهید شد.
مدت زمان مطالعه 5 دقیقه!
به شما تضمین می‌دهیم که جامع‌ترین و مهمترین دوره ای که هر پرسنل در سازمان/شرکت می‌بایست آن را فراگیرد، دوره رفتار سازمانی است و از نان شب هم به مدیران و مسئولان سازمان ها پیشنهاد می‌شود.
دوره رفتار سازمانی علاوه بر برطرف نمودن چالش ها و ارائه راه‌کارهای ایده عال برای برطرف نمودن دغدغه‌های سازمانی می تواند با آموزش‌های کاربردی توسعه و بهبود عملکرد کارکنان سازمان شما را نیز به ارمغان بیاورد.

مزایای فراگیری دوره رفتار سازمانی:
افزایش رضایت و مشارکت کارکنان: این دوره با آموزش مفاهیم و روش‌های رفتار سازمانی، به کارکنان ابزارهای لازم را می‌دهد تا بتوانند در فرایندهای سازمانی خود مشارکت بیشتری داشته باشند و رضایت خود و همکاران خود را افزایش دهند.
بهبود ارتباطات داخلی: با آموزش مهارت‌های ارتباطی و ارتباطات مؤثر، کارکنان قادر خواهند بود بهترین راهکارهایی را برای ارتباط با همکاران و مدیران خود پیدا کنند. این ارتباطات بهبودیافته باعث افزایش هماهنگی و همکاری و مدیریت در بخش‌های بازاریابی، فروش، مذاکره، مدیریت زبان بدن و دیجیتال مارکتینگ در سازمان می‌شود.
تقویت مهارت‌های رهبری: دوره رفتار سازمانی به کارکنان کمک می‌کند تا مهارت‌های رهبری خود را تقویت کنند. رهبران قوی و مؤثر توانایی انگیزش و هدایت گروه مجهزها را دارند و از طریق این دوره، کارکنان سازمان را به رشد و پیشرفت فردی و سازمانی تشویق می‌کنید.
بهبود مدیریت تغییر: در دنیای کسب‌وکار پویا و متغیر، مدیریت تغییر امری حیاتی است. این دوره به کارکنان کمک می‌کند تا با تغییرات سازمانی به‌خوبی سازگار شوند و توانایی سازمان‌دهی و اجرای تغییر را در سازمان تقویت کنند.
توسعه فردی و حرفه‌ای: آموزش مفاهیم رفتار سازمانی، مهارت‌های ارتباطی، مدیریت همکاری و رهبری به کارکنان کمک می‌کند تا در مسیر توسعه حرفه‌ای و شخصی خود پیشرفت کنند و بهترین نسخه خود را در سازمان شما به ارمغان بیاورند.

معرفی مدرس رفتار سازمانی

سرفصل‌های دوره رفتار سازمانی:

اهمیت رفتار سازمانی را جدی بگیرید!
امروزه کارکنان سازمان‌ها وارد دوران جدیدی از تعامل و بیزینس شده‌اند و چالش های جدیدی را در حال مشاهده و تجربه هستند که البته جامعه و مشتریان نیز به طور فزاینده انتظار عملکرد و کیفیت شغلی بالاتری را از سازمان‌ها و شرکت‌ها دارند و سطح توقع افزایش پیداکرده است و این امر نیازمند تغییرات بنیادی در رفتار، عملکرد و فرهنگ سازمان‌ها داراست.
در رفتار سازمانی به درک و شناسایی نحوه رفتار انسان‌ها در سیستم پیچیده سازمانی و احترام و روابط سازمانی اشاره خواهیم کرد.
همچنین به دنبال ارائه ایده‌ها و راهکارهای ارزشمند در جهت افزایش تعهد، انعطاف‌پذیری، خلاقیت، یادگیری و افزایش توانمندسازی و قدرت برطرف کردن چالش‌ها و استرس‌های شغلی خواهیم بود.

یادگیری رفتار سازمانی به خود شما هم کمک می‌کند تا درک بهتری از رفتارهای خود و دیگران در محیط کار برای خود ایجاد کنید.
به‌علاوه باعث می‌شود تا در محیط‌های کاری جدید و چالشی امروز و فردا ظرفیت و توانمندی های خود را برای موفقیت در مسیر شغلی خود افزایش دهید.
از سوی دیگر رفتار سازمانی روشن می‌سازد که محیط پیچیده ما چگونه افراد و سازمان‌ها را برای تغییر و یادگیری و پرورش مستمر خودشان در جستجو برای عملکرد بهتر و آینده‌ای مطمئن‌تر به چالش می‌کشد.

مهمترین نتایج دوره رفتار سازمانی
افزایش رضایت شغلی و مشارکت کارکنان
توسعه ارتباطات و مهارت‌های عمومی کارکنان
بهبود و توسعه فردی کارکنان
افزایش قدرت رهبری و مدیریت
کاهش چالش‌های شغلی
افزایش انگیزه فردی
افزایش بازدهی و عملکرد کارکنان
رعایت اتیکت در سازمان
بهبود روحیه تیمی و کارگروهی

مدرس رفتار سازمانی (استاد حسین شیردل)
حسین شیردل
-مدیر مجموعه راهمند
-کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی
-مدرس بیش از 700 سازمان و شرکت خصوصی و دولتی در ایران
-مدرس بیش از 3000 دانشجو در زمینه رفتار سازمانی و مهارت‌های ارتباطی
-مشاور بیش از 30 شرکت خصوصی و بازاریابی در ایران
-کوچ بین‌المللی در صنعت زیبایی
-مدرس دوره‌های آداب معاشرت، مهارت های ارتباطی، بازاریابی و فنون اداری

مخاطبین دوره رفتار سازمانی
-مدیران و سرپرستان سازمان‌ها و مشاغل

-کارکنان و کارمندان سازمان‌ها

-افراد جویای کار

سرفصل‌های دوره رفتار سازمانی:
-مقدمه‌ای بر رفتار سازمانی و اهمیت آن
-تعهد سازمانی
-آموزش آداب معاشرت و تشریفات در محیط کار
-مهارت‌های رهبری و مدیریت
-مدیریت استرس، خشم و زمان در محیط کار
-آموزش کارگروهی و روحیه همکاری و تیم سازی
-آموزش مهارت‌های غیرکلامی و کلامی و تکنیک های کاربردی
-ایجاد انگیزه و رضایت شغلی در سازمان
-تعارضات و ترفندهای بهبود آن
-خطاهای ادراکی
+ سرفصل‌های پیشنهادی سازمان و شرکت شما