آموزش بازاریابی و تبلیغات به منشی فروش، کارمند فروش و منشی بازاریاب

 

 

 

منشی فروش، کارمند فروش یا کارشناس فروش چه کسانی هستند؟ و برای چه کاری استخدام شده اند؟

 

 

منشی فروش فردی است که جهت افزایش درآمد شرکت، اداره، مطب و… استخدام می شود.

 

 

 

هرروزه در آگهی های روزنامه و اینترنت در رابطه با استخدام منشی و مسئول فروش، استخدام منشی فروش، کارمند فروش، منشی بازاریاب و کارشناس فروش مطالب و استخدامی های بسیاری را شاهد هستیم.

 

 

 

 

 

سؤال اینجاست که آیا هر فردی توانایی این شغل‌ها را دارد.

 

 

 

 

 

[box type=”custom” color=”#000000″ bg=”#9cd673″ border=”#3b2577″]در این وب سایت تلاش می کنیم که شما را به هدف برسانیم. یعنی بتوانید به یک منشی فروشنده تبدیل شوید.[/box]

تفاوت منشی فروش و بازاریاب

 

 

 

بازاریاب کسی است که با استفاده از متدهای بازاریابی برای تبلیغ محصول و خدمات خود استفاده می‌کند و تلاش می‌کند که این خدمات و محصولات ارائه‌شده را به مشتریان معرفی کند.
اما منشی فروش یا کارشناس فروش فردی است که برای واحد فروش یک شرکت کار می کندو کار اصلی مدیریت فروش محصولات و خدمات سازمان را بر عهده دارد.

 

به عبارت دیگر تعریف بنده از منشی فروش فردی است که مدیریت، اطلاع‌رسانی، سازماندهی و هماهنگی بخش فروش را برعهده دارد.و یک منشی موفق فردی است که بتواند فروشنده خوبی هم باشد.!

 

 

 

 

 

 

 

 برای مشاهده  کامل شرح وظایف منشی اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

وظایف منشی فروش و کارمند فروش

 

 

 

1: هماهنگی:

بسیاری از مشتریان چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری با شما در مورد خدمات و محصول شما در ارتباطند و شما هستید که باید قرار ملاقات ها را به صورت بسیار دقیق هماهنگ کنید.
یادآوری قرار ملاقات ها، بررسی پیش نیاز های هماهنگی جهت قرارداد بستن، هماهنگی مربوط به جلسات، هماهنگی ملاقات با مدیرو… از جمله وظایف یک منشی فروش حرفه ای است.

 

2: توانایی گزارش دهی عملکرد فروش

منشی فروش می‌بایست از تمامی عملکردهای خود و تیم فروش خود به صورت روزانه، هفتگی ودوره ای گزارش هایی را جهت بهبود عملکرد تهیه کند و جهت ارائه این گزارشات را ثبت و بایگانی نماید. گزارش دهی شامل گزارش فروش، خرید، عملکرد، مشکلات، پرسنل، نیاز ها و… باشد.

 

3: یک کارمند فروش باید توانایی استفاده و کاربرد و تولید بروشور، پاورپوینت جهت ارائه، کار با نرم‌افزاری آفیس و همچنین اینترنت جهت تبلیغات و معرفی محصول را بداند.

4: توانایی نامه‌نگاری و بایگانی

از مهم‌ترین توانایی‌های یک منشی فروش حرفه ای این است که اسناد و مدارک را بتواند اصلاح و آن را تنظیم و ارائه کند. آشنایی با توانایی های نامه نگاری کمک می کند که مدیر در چالش نوشتن یک نامه گرفتار نشود.

4: تعیین میزان رضایتمندی

این موضوع که چرا محصول و خدمات ما پرفروش است یا کم‌فروش به میزان رضایتمندی از آن بستگی دارد و یک منشی فروش باید توانایی این را داشته باشد که علت این رضایتمندی یا نارضایتی را تشخیص دهد.

5: آموزش مجموعه:

همیشه باید به راه‌کارهای به‌روز بازاریابی و تبلیغات آگاه باشد، بتواند تبلیغات تأثیرگذاری را داشته باشد و مشتریان را به خود جلب کند.

 

پیشنهاد ۱: آموزش حضوری (در محل کار شما و مجموئه ما _ تمام نقاط کشور) >>> همین حالا تماس بگیرید!

برای شرکت در دوره VIPآموزش منشی گری و مسئول دفتر اینجا کلیک کنید!

دوره آموزش مسئول دفتر و منشی گری

 

 

 

پیشنهاد 2 :آموزش غیرحضوری (بسته آموزشی) >>> برای اطلاعات بیشتر، روی تصاویر پایین کلیک کنید.

 منشی -مسئول دفتر

آموزش تشریفات و آداب معاشرت

 

 

 

 

[box type=”custom” color=”#000000″ bg=”#dd3333″ border=”#3b2577″]دوره آموزش بازاریابی و تبلیغات ویژه مدیران، منشیان، کارمندان و مسئولان دفتر توسط وب‌سایت راهمند در حال ثبت نام می باشد که در این دوره به آموزش بازاریابی و تکنیک های تبلیغات و افزایش فروش شرکت ها و جذب مشتری می‌پردازیم. شما می‌توانید برای ثبت نام، مشاوره رایگان و یا دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۲۲۴۴۵۴۰۶-۰۲۱ و ۰۹۱۲۰۵۶۱۵۸۵یا با ایمیلinfo@rahmand.com  با ما درارتباط باشید و  با کمال افتخار آماده پاسخگویی به سؤالات شما بزرگواران خواهیم بود .[/box]

 

 

منبع:   www.rahmand.com